I fredags...

I fredags hade skolan lucia tåg :) Sen så hade vi fått välja nåt pyssel som vi fick göra :) Jag valde garn tomte :)
Det var kul. mn kunde typ också välja det, sen ljustake tomte bloss änglar och pappers pyssel och ngt mer. kmr ej ihåg :) Efter det så skulle vi på tips promenad. jag och min kompis natta (nathalie) vii hörde att man skulle gå runt ESTÖ!! ända där borta! (int så jätte långt men rätt långt iaf) så vi bara! va shit jag orkar int gå ända dit!så ist så gick vi in på toaletten tills alla hade gott ut sen tog vi bak dörren och så smög vi hem till natta ;) jag menar en liten tips promenad Måste man väl inte vara med på? den var endå säckert tråkig >:/

PUSS!! Eran lilla LARAH!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack för dina kommentarer. Asså jag menade att jag fick en tröja för att jag sjöng karokie

2009-12-13 @ 19:01:11
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0