Hos min älskade farmor!!! <3333333333!!!!

hej! idag åkte jag och min syrra in till vår farmor. vi åkte med vår pappa vi åkte med 7 tåget jobbigt att gå upp 6 !! aja. inne i stan så shoppde vi med farmor. det var meningeb´n att vi skulle shoppa med henne så aa.. jag köpte: en gris rosa kjol som jag ska ha på mig på nyår. var dock lite stor så farmor var så snäll och ska ficksa kjolen åt mig!! <333333 sen köpte jag världens snyggaste örhängen på H&M 10! kr bara ! hur billigt som helst! sen ett armband snygg sirisrosa med guldiga saker på. sen världens snyggaste väska !! en pyjamas var inget mer :) PS: har blivit ihop med en till kille ;)

BYE!!!

Kommentarer
Postat av: Mattiis

`Läs min blogg!!

J+c=s

2009-12-29 @ 21:25:56
URL: http://mattiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0